❤ ★ Mere Girls ★ ❤
★◕‿◕❤ Smart Girls★◕‿◕❤
 
 

از خدا پرسیدند: خدایا چرا اول مرد را آفریدی بعد زن را؟؟؟

خدا گفت: مگه شما میخوایید چیزی بنویسید اول چکنویس نمیکنید؟؟؟!!!!!

مرد از خدا پرسید: خدایا چرا زن را زیبا آفریدی؟؟؟

خدا: چون تو او را دوست داشته باشی...

مرد: پس چرا کم عقل هست؟

خدا: چون تو را دوست بدارد...  

 

این 2 متن جنب ضد پسری نبود فقط جنبه یی طنز داشت همییییییین!!

 

 

 



زنی که از سرطان مرد ، تا کودکش زنده بماند!!+ عکس های واقعی

استاس کریم درماه مارس از بارداری خود با خبر شد، اما طی روزها و هفته های بعد که سرگرم تهیه لوازم مورد نیاز کودک خود بود دچار سردردهای شدید و دوبینی شد.

درماه جولای آزمایش ها نشان داد که وی مبتلا به سرطان سر و گردن است و تنها راه نجات او شیمی درمانی اعلام شد اما شیمی درمانی جنین را از بین می برد.کریم باید بین زندگی خود و جنینش یکی را انتخاب می کرد.

به گزارش پرشین وی ، این مادر فداکار تصمیم گرفت فرزندش بجای او زنده بماند. روز ۱۶آگوست کریم به علت وخامت جسمی در بیمارستان اوکلاهاما بستری شد و دو روز بعد با شیوه سزارین نوزاد او متولد شد.

بعد از زایمان با پیشرفت سرطان کریم به مرگ نزدیک می شد، و این درحالی بود که او هنوز نوزاد خود را ندیده بود. سرانجام روز هشتم سپتامبر با تدابیر خاص کادر پزشکی او موفق شد نوزاد خود را ببیند.کریم سه روز پس از دیدن نوزادش درگذشت.
Persianv.com At site

 



سییییییییلام دوستای گلم!!! خوفین؟؟؟

با اجازه تون یه سوال داشتم؟؟؟

نظرتون راجبه این وبلاگ هایی که موضوع ضد دختر یا ضد پسر دارن چیه؟؟؟

منتظر ج هستم....


یه نصیحت دوستانه به دوستای عزیز این کارو نکنید لطفا.....اینا همش یه فرهنگ سازی مزخرف که مردم

درگیرش بشن و بنیاد خانواده سست بشه...

خدا به ما عشق ورزیدن دوست داشتن محبت کردن و مهربووون بودنو یاد داده نه مسخره کرن و دس انداختن

همدیگه که توی این جور وب ها فقط  پسر و دختر از هم بد میگن باور کنید اینجوری سطح فرهنگ یه

کشور میاد پایین و ما چرا باید به جون همدیگه بیفتیم؟؟؟نمیتونیم مهربون باشیم؟؟؟

به جای این کارا سعی کنیم به وقتش عاشق بشیم و تمام مردم دنیا رو دوست داشته باشیم تا قسمتی از

روح خدا که در ما دمیده شده ما رو به خوبی ها سوق بده ....

لجبازی بسه از الان بیاین چشمامونو رو خطاهای هم ببندیمو همدیگرو دوست داشته باشیم ما همه چه

دختر چه پسر از یه خاک بوجود اومدیم و برای بهتر زیستن به هم نیاز داریم که هیچکس نمیتونه انکارش کنه

پس دوست داشتنو با دید خوب به هم نگاه کردن و بچشید خیییلیییی خوشمزس..... 

با من موافق نیستید؟؟؟؟؟؟

خوشحال میشم نظرتونو بدوووونم....

بوس.....بای.




صداي قار و قور شكم معمولا نشانه چيزي نيست جز گرسنگي و متاسفانه اين احساس ضعف شما را مجبور مي‌كند كه به سراغ كابينت‌هاي آشپزخانه برويد و خوراكي نوش‌جان كنيد، خب اين‌كار نتيجه‌اي جز اضافه‌وزن براي‌تان ندارد اما خوب است بدانيم كدام دسته از خوراكي‌ها جلوي ضعف و گرسنگي را مي‌گيرند و در عين حال سالم، كم‌كالري و مفيد هستند. خبر خوب اين‌كه مي‌خواهيم 5 خوراكي سالم را معرفي كنيم كه احساس گرسنگي را رفع مي‌كنند. برخلاف غذاهاي پركالري و آماده براي تندرستي بدن‌تان مفيد هستند و به كنترل اشتهاي‌تان كمك مي‌كنند.

بروووووووو ادامه مطلب......



ادامه مطلب ...


برای لاغر شدن، شام را جدی بگیرید !

خیلی از افرادی که از افزایش وزن رنج می‌برند می‌دانند که برای کاهش وزن می‌بایست مقدار غذای دریافتی خود را محدود نمایند، ولی مشکل اینجاست که نمی‌دانند چگونه باید مقدار غذای دریافتی خود را

در طی روز تنظیم نمایند.

بقیه در ادامه مطلب......

 

 

 



ادامه مطلب ...


سییییییییلام دوستای گل!!!! خوفیییییین؟

 

امرو این مطلب جالبو براتون گذاشتم تا بتعجبید!!! هر چند اینجا ماله دخملا هس ولی چون خیلی جالب بود گذاشتم نظر یادت نره....بوس بوس

نماینده مجلسی که شباهت عجیبی به محمدرضا گلزار دارد.....

برای دیدن عکس این دونفر به ادامه مطلب بروید...

 

 

 



ادامه مطلب ...


این انگشتر زیبا از 150 قیراط الماس توسط جواهرسازان سوئیسی ساخته شده و قیمتی معادل                70 میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

یعنی این ماله کیه؟؟؟!! خوش به حالش واقعااااااااا
من میخواااااااااااام



لاغرکردن باسن و لاغر کردن رانها در درجه اول اولویت آنهایی قرار دارد که برای تناسب اندام می اندیشند . در مر تبه دوم اهمیت لاغری پهلو ها و شکم قرار دارد و این زمانی است که در برخی از باور ها زن خوب باید کمی شکم هم داشته باشد . تمام این مسائل اموری سلیقه ای هستند و هیچ قانون و مقررات خاصی ندارد . برای اینکه به لاغر شده موضعی و لاغر کردن قسمت خاصی از بدن برسید باید یک قانون متابولیکی بدن را بشناسید این قانون به قرار ذیل است :

 
 
 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


ادامه مطلب ...


16 روش براي زيبا تر کردن چشم

اگر از سیاهی دور چشم خود خسته شده اید، کافی است يک قاشق غذاخوري روغن زيتون، یک عدد سیب زمینی پخته شده کوچک (به صورت رنده و کاملا سرد) و دو قاشت غذاخوری شیر را با یکدیگر مخلوط کرده و به زير چشمهای خود بمالید. بعد از نیم چشمان خود را با آب ولرم و صابون به آرامي بشوييد. اگر چربی ها از دور چشمتان پاک نشد نگران نباشید. در شستشوی بعدی حتما تمام چربی ها از بین خواهد رفت. این ماسک به شما کمک می کند تا سیاهی دور چشمانتان از بین برود.

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


7 راز تناسب اندام و زیبایی آنجلینا جولی

 

 

1. او دوست دارد در طول روز مقدار غذای کمی مصرف کند. به همین دلیل است که بسیار متناسب و فعال است. به طور متوسط روزانه 600 کالری دریافت می کند. گرچه خودش می‌گوید همین مقدار او را در طول روز فعال نگه می‌دارد.

***

2. او دوست دارد غذاهای بدون چربی را در برنامه غذایی روزانه داشته باشد .گوشت قرمز نیز شامل آن می‌شود. او دو بخش از مصرف پروتئین را در برنامه دارد. با داشتن رژیم پروتئینی یک بار در هفته خود را لاغر نگه می‌دارد.این کار او را سالم و فعال نگه می‌دارد.

***

3. اگر شما درخشش طبیعی پوست او را دوست دارید ، آن به خاطر روغن نارگیل است. او روغن نارگیل را در رژیم خود دارد. صبحانه اش اغلب شامل میوه‌ها و حبوبات است و وی را در کل روز با انرژی نگه می‌دارد.

***

4. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت که انواع سوپ‌ها را دوست دارد. سوپ را برای دفع مسمومیت بدن مصرف می‌کند.


***

5. آنجلینا جولی برنامه ورزشی ثابت هر روز خود را دارد.

***

6. او اعتقادی بر مصرف غذاهای غیر سالم ندارد. غذاهایی سرشار از انواع پروتئین و ویتامین را در برنامه خود دارد.

 

***

7. آنجلینا جولی همچنین یوگا را برای تقویت کل عضلاتش انجام می‌دهد. دیگر ورزش‌های تناسب اندام او ورزش‌های رزمی است.

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

 

 



کریستن استیوارت ستاره سری فیلم‌های «گرگ و میش» در صدر فهرست سالانه پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، برابر با فهرست امسال مجله فوربس، کریستن استیوارت از مه 2011 تا مه 2012 حدود 34.5 میلیون دلار درآمد داشته است.

بقیه ادامه مطلب......

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


هالیوودی ها چگونه از موهای خود مراقبت می کنند؟

موهای زیبا به چهره خانم ها جذابیت می دهد، اما در این میان معمولا ۲ مساله متضاد وجود دارد که بیشتر خانم ها با آن درگیرند...

اگر بخواهیم موها زیباتر به نظر برسند، باید آنها را رنگ کنیم که گاهی هم نیاز به دکلره پیش می آید، یا اینکه مو را سشوار بکشیم یا از اتوهای مخصوص برای حالت دهی مو استفاده کنیم ، اما این اقدام ها سلامت مو را به خطر می اندازند و درنهایت زیبایی را از آن می گیرند. شاید در ذهن شما هم این سوال مطرح شده باشد که چطور بیشتر ستاره ها این کارها را مرتب انجام می دهند ولی موهایشان صدمه نمی بیند و همیشه سالم و زیباست. با ما همراه باشید تا برخی رموز کار را به شما بیاموزیم.

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


ادامه مطلب ...


این میوه ، مانع از شل شدن و افتادگي پوست می شود !

پوست وسيع‌ترين عضو بدن است بنابر اين ترديدي نيست كه رژيم غذايي بتواند پوستتان را تحت تاثير خود قرار دهد.

افزودن ميوه‌هاي مغذي به برنامه غذايي روزانه، راهكار مناسبي براي كاهش علائم پيري در سطح پوست، روشن شدن و همچنين افزايش استحكام بافت پوست است.

ويتامين‌هاي ضروري كه در ميوه‌ها وجود دارد، در ديگر قسمت‌هاي بدن نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

شاتوت، توت‌فرنگي، تمشك و آلو قرمز حاوي آنتي‌اكسيدان هستند. آنتي‌اكسيدان‌ها و بويژه نوعي از آنها كه فلاونوئيد نام دارد، راديكال‌هاي آزادي را كه به پوست آسيب مي‌رساند، خنثي مي‌كند. گيلاس، انگور قرمز، پرتقال و همچنين ليمو نيز از جمله ميوه‌هاي حاوي آنتي‌اكسيدان هستند.

mere girls.lxb.com

انبه ميوه‌اي است كه نه تنها مي‌توانيد از طعم آن لذت ببريد، بلكه موادي كه در اين ميوه وجود دارد، استحكام پوست را افزايش داده و مانع از شل شدن و افتادگي پوست مي‌شود.

برای دیدن خاصیت این میوه بپر ادامه مطلب.....

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


جادوی خیار برای پوست

پوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کند. حدود ۹۰درصد از وزن خیار را آب تشکیل می دهد و به این خاطر به عنوان یک خنک کننده به کار می رود.

برای دانستن روش گذاشتن ماسک های خیار به ادامه مطلب بروید......

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


ادامه مطلب ...


 شش راه ساده جهت انتخاب هدیه برای آقایون

معمولاً خریـدن کادو برای آقـایـون کــار ساده ای نیست؛اما همچـنان که تعطیلات نزدیک می شـود و زمان تهیه کـادو فــرا می رسد (چه آنرا دوست داشته بــاشیم چه نداشته باشیم) باید به این فکر باشیم که معمای "چه چـیز می تـوانـم بـه او هـدیـه بـدهـم کـه دوسـت داشته باشد؟" را به هر نحوی که شده حل نماییم.


اگر همسری دارید که هر چیزی که فکرش را می کنید، دارد (البته بجز یک لامبورگینی نیم میلیون دلاری)، یا یک برادر که هر روز سرگرمی هایش را تغییر می دهد، و یا پدری که به شما می گوید هیچ چیز نمی خواهد برایش بخرید


– به ویژه چیزهایی که خیلی دوست می دارد – بنابراین در این شرایط، تهیه کادوی مورد علاقه هر یک از افراد مذکور، کار واقعاً چالش آمیزی است.


هر چند هیچ هدیه مناسبی وجود ندارد که به وسیله آن بتوان تمام آقایون را راضی نگه داشت، اما این ۶ نکته شما را با ذهنیت خرید هدیه آشنا می کند و به شما کمک میکند هدیه ای را برایشان انتخاب کنید که از ته دل آنرا دوست بدارند.

برای دیدن این 6 راه به ادامه ی مطلب بروید....

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


بـا کـدام مـردان نـبـایـد ازدواج کـرد؟

 

از هوسبازها و هفت خط ها تا سلطه جوها و گرفتارها
ازدواج خوب است اما نه هر ازدواجی. به بیان دیگر می توان گفت ازدواج با بعضی ها گران تمام می شود. این مطلب نگاهی می اندازد به ۱۲ گروه از مردانی که ازدواج با آنها برای زنان گران تمام می شود...

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


 دخترها هم می توانند به خواستگاری فکر کنند؟

 

نمی توانیم به طور قطع بگوییم دخترها پیشقدم بشوند یا نه؛ فقط می توانیم درباره یک گروه مشخص سنی صحبت کنیم. ضمن اینکه همین سوال، پنج سال قبل یا حتی 10 سال بعد جواب های متفاوتی داشته و دارد.

الان پسرهای دهه 60 و 70 با دخترهایی روبه رو هستند که فردیت وسیع تری دارند. نسلی از زنان را داریم که درس خوانده اند. دنیا را گشته اند. استانداردهای جدیدی در زندگی شان دارند و در خیلی از جاهای زندگی شان نسبت به قبل انتخاب های بیشتری دارند. خود به خود این توانمندی انتخاب به مساله ازدواج هم می رسد.


سوال این است، آیا این دختر باید انتخاب بکند یا نکند؟ اگر انتخاب نکند و تن به ازدواج سنتی بدهد تا حدی با فردیتش ناسازگاری دارد و احساس کالا بودن دارد.

برای خواندن کامل متن به ادامه مطلب بروید.......

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


 دوازده راز جالب که دخترها باید درمورد نامزدشان بدانند

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید...

شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود. روان شناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می کنند، این ۱۲ نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت می دانند.

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


 

یك متخصص تغذیه گفت: دخترانی كه شب‌ها دیر می‌خوابند در معرض خطر ابتلا به پوكی استخوان قرار دارند.
سیدضیاءالدین مظهری افزود:‌ دیر خوابیدن دختران را بیشتر در معرض خطر ابتلا به پوكی استخوان قرار می‌دهد و كم تحركی و استفاده نكردن از آفتاب نیز خطر بروز این بیماری را باز هم بیشتر می‌كند.
وی گفت: افرادی كه شب دیر می‌خوابند به دلیل بی‌خوابی میل به مصرف صبحانه ندارند و باید خواب كافی داشته باشند تا بتوانند صبح با نشاط از خواب بیدار شوند.
این متخصص تغذیه اضافه كرد: افرادی كه در سنین رشد زود می‌خوابند امكان رشد بیشتری دارند و ذهن و جسم آنها آمادگی بهتری برای انجام كارهای مختلف دارد.
مظهری گفت: سم‌زدایی در بدن هنگام شب و خواب اتفاق می‌افتد و با طلوع آفتاب هورمون‌ها فعالیت خود را شروع می‌كنند و همه ساخته‌های بدن در طول شب را استحكام می‌بخشند.

زود بخواب دخمله خوب هر چند خودم از اون ادمایی هسم که دییییییر میخوابهولی شما زود بخواب...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



I LOVE YOU BABY

خیلی دخمله نازیه واقعا هم زیباترینه همه دخملا خوشگلن ما فرشته زمینی هسیم!!!!!!

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


 

 

میریندا در مراسم انتخابی زیباترین دختران کور جهان در مکزیک در سال ۲۰۱۱ که
اولین سال برگزاری زیباترین دختران کور جهان بود به عنوان زیباترین و برترین دختر
کور جهان لقب گرفت. وی در گفتگو با شبکه نویستان مکزیک اعلام کرد که بزرگترین آرزوی
وی این بود که روزی برای دختران کور هم مراسم برترین و زیباترین دختر کور جهان را
بگیرند. اما وی هیچگاه فکر نمیکرد که به عنوان زیباترین دختر کور جهان انتخاب شود.

 

 

زیباترین دختر نابینای جهان!+عکس

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


3 روش فوق العاده برای از بین بردن چاقی پا

بالا رفتن از پله

 از پله بالا و پایین رفتن راه حل فوق العاده برای برای استاندارد کردن جلوی پا است. علاوه براین نیازی به رفتن به باشگاه ندارید. هر زمان که ممکن شد از پله استفاده کنید. حداقل 100 الی 150 پله در روز مناسب است، و به زودی متوجه می شوید که چقدر پاهایتان لاغرتر و زیباتر شده است.

 SiteRooz.com

حرکت اسکات باله

 این حرکت بیشتر بر عضلات داخلی پا تاثیر دارد. برای انجام صحیح این حرکت ، پاها را بیشتر از عرض شانه باز کنید، قوزک پا با زانوهایتان در یک امتداد باشد. سپس به آرامی زانوهای خود را خم کنید و اطمینان حاصل کنید که کمر را صاف نگه داشته اید، دست ها را در جلو و یا در روی کمر خود نگه داشته و تا آنجا که ممکن است و فشاری به شما نمی آید خود را پایین بکشید.

SiteRooz.com

 

پیاده روی

پیاده روی نیز برای کاهش چاقی پا موثر است. برای نتیجه گرفتن بهتر از این کار بهتر است در هنگام قدم زدن قدم های بلند بردارید. حتی 10 دقیقه از چنین راه رفتن"باقدرتی" در روز، می تواند زودتر موجب لاغری پا شود. در این روش نیاز به وقت گذاشتن ندارید و می توانید پیاده به هر جایی که در روز لازم است بروید. این روش برای استاندارد کردن پشت پا بسیارعالی است.

ورزش کنید تا سالم وزیبا باشید.

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

 

 



درباره وبلاگ


hii!!!! in weblog makhsose dokhtara hasesh albate age shoma dokhmal nisi eshki nadare mitoni bebini......nazar yadetoon nare. kisssssss Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mere girls و آدرس meregirls.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





src="http://www.mania-dv.ir/icon/code/girljs.js">